Martin Bodén -

Bio och godis hårt som betong

Igår bestämmde vi oss för att det faktiskt var på tiden att gå och se lite på bio, vi såg en film som var den längsta filmen jag sett i hela mitt liv, tur då att jag köpte godis för typ 40 kr så att jag blev sjukligt mätt och att det räckte hela filmen. Tydligen lyckat val av godis med bland annat sockerbitar som var så hårda att de skulle kunna döda, Britta och jag satt och spekulerade vilt om de skulle funka att döda med denna sockerbit.. kom inte fram till nått.
Britta satt och berättade historier under hela filmen och fes tydligen så att de luktade ägg och skylldade på de stackars paret brevid.
Filmen var iaf bra med undantag från den första timmen som var rätt seg.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag kräver ett nytt inlägg där du säger vilken film ni såg! Gärna mer utförlig recension med.

2009-01-10 @ 17:35:25
Postat av: britta

sockerbiten var bra. lät vackert mot golvet. ps. jag fes inte :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback