Martin Bodén -

Raggningsknep (testa inte detta hemma)

Idag har jag väldigt dåligt med blogginspration, slänger därför in min gode vän brittas raggningsmetod som hon delade med sig av förut idag när vi drog en fika.

För att hjälpa er att sätta er in i situationen, slut ögongen ta 5 djupa andetag och så tänk er mig fråga
-Hur raggar du då?
och tänk er sen hur britta funderar några sekunder fuktar sedan sina läppar för att berätta sitt knep och öppnar sedan munnen och säger:
-Jag går fram till en kille, visar upp mobilen där jag har en bild på ett litet barn och säger:
-Detta är min dotters son.... kan jag få ditt nr??

Nämnde jag att hon är singel?



Kommentarer
Postat av: den omnämnda vännen

HAHAHAHAHAHAHAA,du är en död man mister!

2009-01-17 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback