Martin Bodén -

signerat therese berndtsson

Hej. gästbloggning på högsta nivå.

Ture mår lite bättre idag -inga självmordstankar iaf, och det är vi ju glada för, eller hur Martin?

Så kockan är just nu 22.01 och jag (therese) fick för mig att gästblogga lite, inte min bästa sida dock. Så har nyss hittat en pilotdräkt som Martin (martins pappa) har tvingast ta fram för att jag ska kunna hålla tacktal, då jag vinner för bästa utklädnad, på maskeradfest som är på lördag. Merci till Martins pappa.

Tänkte dessutom tillägga att jag inte ser ett piss av vad jag skirver eftersom man sitter en kilometer ifrån dataskärmen här i Martins fotölj (som dock är mycket bekväm) - det var allt för mig, jag kommer nog aldrig tillbaka igen! (som gästbkloggare då) för det gick ju inge vidare.

lev gott - drick mjölk !


Kommentarer
Postat av: lelle

det är inte mkt pengar du ska få in. Du verkar mest ha utgifter:p haha

2009-02-02 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback