Martin Bodén -

Spindelns värsta ovän

Igår bjöds det på spindeljakt i mitt rum då det visade sig att jag tydligen inte hade sovit ensam på natten utan hade tydligen legat o myst med en fetingspindel något jag upptäckte när jag vaknade och fick syn på denna fula äckliga skabbiga sjuka ja rent uttav vidriga varelse. Spindeljakten var utan lyckat resultat och efter några timmars intensivt letande lades jakten ner. Planer smids på att ta upp jakten idag och det ska inte visas någon som helst nåd när jag är på spindeljakt finns inga hinder det är bara fantasin som sätter gränser.. med många spindelliv på mitt samvete drar jag mig inte för att döda ännu än och ännu en efter det.. man skulle nog kunna säga att jag är spindelns värsta mardröm och även spindlarna vet detta, att gå in i mitt rum är att leka med döden och det ska jag bevisa för den lilla rackarn som kom undan igår, hans dagar är räknade här ska ske ett mord!

men jag är inte hatisk mot spindlar..hatar dem bara

Uppdatering om dagens jakt kommer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback