Martin Bodén -

Träningstips

Idag har jag tydligen haft nån form av träningspass och gått i fruktansvärt högt tempo runt hela linköping. För att denna blogg är så sjukt givande och ni läsare säkert sitter och har lite ångest för att ni åt den där godisbiten igår som ni egentligen inte ville ha men som ni bara inte kunde motstå för att den såg så god ut men ångrade er direkt efteråt och kunde inte sova inatt för att ni hade en sån ångest.. för er kan ja rekomendera rundan jag tog idag som jag har valt att kalla ölrundan:

Ta på feta kängor mössa vantar och varma kläder för du tror det är kallt ute men egentligen sjukt varmt! + en väska
Ragga skjuts till berga
Gå från berga till ronnys i tannefors på ca 20 min med en halvtung väska på ryggen
Gå och hämta öl i tannefors och lägg i det i den redan halvtunga väskan
Gå från tannefors till resecentrum med all öl på ryggen på 10 min
Sätt dig och njut och vila på buss 13 mot malmslätt

Detta ska utföras 3 gånger i veckan


Kommentarer
Postat av: britta

bra träning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback