Martin Bodén -

Fullt ös men ändå inte medvetslös..

..så skulle man kunna sammanfatta dagen som, börjar med att jag blir ingrind till jobbet så jag glider till jobbet för att tjäna lite sjukt värda pengar, var tydligen fruktansvärt varmt där idag och jag gick ner ca 5 kilo genom att bara svetts (eventuell överdrift) efter denna arbetsdag blev det att åka in till stan för att bevisa för robin och brille vem som egentligen är den bästa spelaren på denna fina sommarsport som kallas för minigolf, det blev en jämn tillställning och efter några svettiga puttar och diverse fel på banorna kunde brille se sig själv som segrare... jag väljer dock att skylla på diverse störningar i form av fula garv runt banan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för den fantastiska stressade stavningen... "börjar med att jag blir ingrind till jobbet.."

ingrid? in grind? inringd?

2009-07-30 @ 10:19:20
Postat av: Anonym

brille som skrev!!!!!!!!

2009-07-30 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback