Martin Bodén -

Hela köket stormar

Som bekant lever jag numera helt ensam i två veckor vilket betyder att man måste prova på en massa nya hemska saker så som att tvätta och diska osv.. gav mig idag på tvättmaskinen något som jag aldrig i hela mitt liv förut gjort så det var lite av en debut skulle man nästan kunna säga, tog hjälp av en lite mer erfaren person inom området nämligen min bror dock hjälpte inte detta så jätte mycket och efter många funderingar fram och tillbaka, lite olika knapptryckning och huttrande samt lite garvande testade vi att trycka igång maskinen, det såg bra ut.. väldit bra ut men när jag sedan skulle ta ut alla kläder var de precis vansinnigt blöta vilket resulterade i att jag nu har handdukar på hela golvet samt en halv pool inomhus.. kör baah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback