Martin Bodén -

Måndagen som inte blev som planerat men väldigt trevlig ändå!

Gårdagskvällen blev inte riktikgt som planerad och det blev istället en impuls grillkväll hemma hos ange vilket visade sig bli en riktikgt trevlig kväll som mest ägnades åt att planera diverse bandlåtar och bandnamn till det nystartade bandet "måndag den 13:e"  och försöka göra allt för att nå målet om att stå på största scenen på hultsfred om två år och med låtar som "all in" Mackan landar alltid upp o ner" "Elktrotältet" osv ser de mycket lovande ut!
Fick sedan låna anges mindre hela cykel och cykla in till stan för att möta upp thessmo som hade kommit hem från utlandet brunare än någonsin, planen var sedan att hojja hem men med noll luft i däcken bestämde jag mig för att jag inte orkade cykla och gav mig ut på taxijakt istället

Diverse höjpunkter från kvällen:
*En kille kom fram när jag stod och pumpade cykeln och talade ut om att han skulle cykla ändå till tallboda för att få ligga
*Jag fick dra de såkallade "New york - fingret" och vifta till mig en taxi mitt på gatan som sedan visade sig vara sveriges skönaste taxichaffuör.
*All denna bandplanerning som kvällen ägnades åt
*Trevliga hemkomster från utlandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback