Martin Bodén -

Mästerkocken

Blev lite av en nostalgidag idag då jag hängde med min gamle barndomsräv till vän Linnéa.. hon kom hit och agerade nån form av kock och försökte visa upp sina kunskaper i att både laga pasta och negerbollar, pastan var väl kanske inte den godaste jag ätit och jag har då ätiit mycket pasta! men negerbollarna däremot lyckades hon ändå få till även om de blev stora som hus och jag fick äta upp typ allihop för att hon "inte orkade mera"  vi avrunade det hela med att dra på en sjukt rolig film sedan hostade linnea och sa "nej nu ska jag hem och kolla på herr jacksson" och så drog hon på sig sin tåg/bussjacka och traskade ut i regnet.. sedan dess har ingen sett henne






Kommentarer
Postat av: Linnéa

AJ ÄM ALAJVE!



Tack för ikväll, himla trevligt och en sjukt kul film ;D.

2009-07-09 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback