Martin Bodén -

Minigolfmästaren

Vaknade idag upp av att det var sjukt fint väder och drog därför med mig robin till berg för diverse förbjudet bad i slussarna, när vi kom dit hann vi sitta i 10 min och sedan invaderade molnen och solen blev rädd och försvann vi bestämde oss då för att dra årets första parti minigolf, Det blev en mycket jämn kamp till en början och hela Berg levde med i vårat skönspel, barnrekord på gång tänkte vi och när jag lyckades sätta en lång putt skrek damerna brevid oss och hoppade av glädje "Tiger Woods!" skrek jag och kände mig as häftig.. sedan pratade vi inte mer med dem. Det var baner av världsklass som mötte oss denna dag och vissa baner saknade till och med hål.. men tillslut avgjordes kampen och slutresultatet blev
Robin:76 Jag: 56



Ber om uräskt för att mitt finger täcker halva bilden..vad skulle ja där med fingret att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback