Martin Bodén -

Mitt liv som tidsoptimist...

Alla som känner mig vet att jag troligen är sveriges största tidsoptimist, säger jag att jag ska vara där vid 8 kommer ja troligen runt 10 över, säger jag att ja ska vara där vid 10 över kommer jag troligen vid halv osv. De flesta som känner mig har lärt sig att räkna lite på det där och lägger alltid på 5 - 10 min på den tiden jag säger, andra har inte gett upp hoppet än och sätter sig förväntansfulla och väntar den utsatta tiden.. vissa blir ju till och med positivt överraskade när jag väl kommer i tid några gånger per år och det är ju alltid kul att kunna göra folk glada! Problemet kan ligga lite i att jag alltid börjar åka/gå den tiden som jag ska vara där och det gör ju det hela lite svårt att komma i tid, ändå undantaget är på jobbet där jag på något vis lyckas komma i god tid!

Så det jag skulle vilja är att det uppfanns en tävling i vem som är Sveriges största tidsoptimist så att jag skulle kunna vara med í den och slåss som en tät finalplats och kanske vinna ett livs förbrukning av insmugglade klockor från thailand som går några minuter före så att jag lär mig att komma i tid! löser ni det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback