Martin Bodén -

Sömnlösa nätter och roliga telefonsamtal

Kvällen igår blev inte riktikgt som planerat och det fick därför bli nån form av lugn kväll framför lite grymma serier som tusenbröder osv, sedan kastade jag in handuken runt klockan 2- alldelles för tidigt skulle de visa sig för de slutade med att jag låg precis klarvaken och rullade tummarna i en halvtimme tills de ringde ett oväntat och roligt samtal från skåne i mobilen och typ 1½ timme senare efter många garv blandat med seriöst hat mot videbloggare gjorde jag ett nytt försök att sova och lyckades denna gången mycket bättre! tackar tackar!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah, jag har nog aldrig haft så kul och pratat så länge med någon på evigheters evighet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback