Martin Bodén -

Taggad för att sola..misslyckat tydligen

Idag var jag sjukt taggad på att gå ut och lägga mig på min altan och bara steka tills huden nästan ramlar av, så jag satte därför klockan på rigning imorse kliver upp och möts av en massa härliga solstrålar och tänker att "nu jävlar ska här stekas" slänger i mig lite frukost, smörjer in mig med solkräm osv.. och nu var det äntligen dags ögonblicket jag väntat på att få gå ut och känna solen steka mig och göra mig brun.. öppnar dörren till altan och BOM så börjar det åska och solen gömmer sig och låter tydligen en massa äckligt regn falla ner för himlen och så har det sett ut hela dagen..åskar tydligen fortfarande! man brukar säga att det blir dåligt väder om man dödar en spindel.. ja måste ha dödat en värdefull spindel igår.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha jäklar otur alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback