Martin Bodén -

Älgspanaren fick äntligen napp!

Det blev som jag misstänkte, blev sjukt uttråkad fram emot kvällen efter att ha varit superledig hela dagen, drog därför med mig den gamle kändisen Linnea ut på en sväng i vårat fina malmslätt... hon berättade stolt om hur hon numera är tv-kändis och tjejen som förstörde balen genom att dansa fel. Vi tog oss på nya äventyr och gick på nån jävla stig mitt ute i ingestans jag var livrädd för alla djur som kunde finnas där och rätt som de var så stod där såklart en stor jävla biffig älg precis där och jag som aldrig i hela mitt liv typ sett en älg men alltid velat se en fick panik o skrek "ÄLG!"och pekade och skrämmade iväg den... blev efteråt sjukt besviken då jag knappt fick nån skymt av den då både älgen och jag sprang och försökte desperat att hitta den igen.. Linnea blev oxå rädd... så rädd att hennes hår krullade sig men döljde detta väl genom att se häftig ut..eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback