Martin Bodén -

bostongurka för 700 kr

Hade en såndär sjuk och konstig dröm inatt igen.. för alla er som inte vet är jag killen som alltid drömmer något nytt varje natt och som oftast kommer ihåg drömmarna när jag vaknar det är inte alltid kul men ibland är det mycket bra för då har man något att fylla ut bloggen med.
som inatt drömde jag att jag köpte bostongurka på burk för 700 kr som jag och Britta skulle dela på.. men efter inköpet så ångrade hon sig och jag fick betala allt själv och åt typ 2 gurkor så jag var sjukt arg några sekunder när jag vaknade i morse och ville ringa och skälla ut denna kvinna och säga några väl utvalda ord innan jag insåg att jag nog inte hade köpt gurka för 700 kr utan att det hela bara var en dröm!


Kommentarer
Postat av: britta

vaaaad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback