Martin Bodén -

Middag a la Thessmo

Igår bjöd thessmo in till den omtalade middagen för att fira av hennes födelsedag lite grann! jag gled in med kvällens coolaste present och kände mig därför nöjd under hela kvällen. Efter diverse god mat och drickande begav vi oss in mot staden där det för en gångs skull faktiskt inte blev platens för min del utan jag kände på stämmningen på platå ist.. stekarjävlar var de första som slog mig då jag klev in men hade en trevlig kväll där ändå. när ljuset tändes och alla sprang ut drog vi igång nån form av efterfest som höll sig till klockan 6 ungefär sen gick alla i ide i varsit hörn efter att länge och nogra frågat "vart är josef?" (mycket internt)
Men det var ändå en väldigt trevlig kväll måste sägas!

Träffade även på en något sliten jockson och min favorit anka.. "jag ska rösta på mona salin" skrek han och spydde och då var jag inte långsam med kameran inte! dessa två bilder blev också dem två enda under kvällen...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback