Martin Bodén -

Snart är inget gratis längre

Ska imorn upp tidigt tidigt och göra mitt årliga besök hos farbror tandläkare, har insett att detta är mitt sista besök innan jag måste börja betala för att gå dit en gång på år. "sista året" ska jag säga as fränt och känna mig sjukt vuxen när jag glider in genom tandläkarens portar, ska sedan slå mig ner i väntrummet och tugga en ca 4 tuggumin samtidigt som jag slafsar så mkt som möjligt för att göra alla uppmärksamma på att jag är där för gratis tandvård för sista gången och jag nu är vuxen, sitter det någon liten kille ska jag eventuellt också bara håna honom lite lätt för alla hans år han har framför sig.. efter att jag gjort allt detta ska jag sätta mig i ett hörn och deppa för att jag måste börja betala för besöket nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback