Martin Bodén -

tandläkarbesök

Var på besök hos tandläkaren idag! gled dit och kände mig inte alls lika cool som jag hade räknat med.. kände mig mera rädd och därför skrek jag inget om att det var sista gången ja fick gå gratis, men tandläkaren påminde mig om detta så att jag inte skulle ut genom dörren helt nöjd. Hade jättefina tänder men borstade tydligen tandköttet för dåligt (denna information kan vara bra att spara för framtida bruk, läxförhör om två veckor) sedan skulle hon in o pilla i munnen på mig, det hela slutade med att jag gick därifrån med blod rinnandes från iprincip alla tänder men vi hade det mys! detta gjorde att jag kände mig verkligen hemma när jag gick och spottade blod på väg till bilen genom skäggetorps kvarter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback