Martin Bodén -

signerat Thessmo

Therese är rätt nöjd med sin födelsedags partaj, ja visst serru, OM hon är.Therese blev nämligen 18 tordagen den 4 juni och bjöd in lite folk fredagen den 5:e juni, däribland Martin. Bålen var god, maten va god, sällskapet var trevligt - alltså kvällen började så bra som det bara gick. Sen blev det utgång. Tydligen va Platå stället att hänga då man inte nått upp till platensåldern än så att säga. Vid stängningstid skildes Martin och Therese åt för en stund då Therese hamande på efterfest men sedan tog vi upp våran vännskap igen och kvällen avslutades med en efterfest till för tre pers (Therese,Marren och Emilia), då i i min ägenheten till kl 6.


På efterfest nummer 2 börjar Martins hjärna gå på högvarv, helt från ingenstans kommer kommentaren "jag funderar på att hoppa ut från balkongen, har ju räknat lite på det här nu va, om  jag hoppar och träffar bordet, som är rätt mjukt, (notera att detta var ett rätt hårt plastbord) så borde jag ju klara mig helskinnad asså" och sen försvann han... På grund av denna incident kommer därför jag att skriva alla inlägg hädan efter. Det är alltså med en klump i halsen, en tår i ögat och en cola i handen som jag skriver detta inlägg. Överlag en värd kväll, trots några få dödsfall- man kan ju inte få allt!


Just de ja, att par rätt fina skor fick man ju av den avlidne..


(några få vita lögner kan ha förekommit i texten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback