Martin Bodén -

Min födelsedag

Dagen har varit mycket bra idag.. då jag var ledig kunde jag ligga och bara njuta och riktikgt känna hur ledig jag faktiskt var idag och kunde sedan gå upp och äta frukost och se att även solen kommit fram för att gratulera mig.

Åkte in till stan och mötte upp min gamle vän Ange fick present och så gick vi o handlade lite för mina födelsedagspengar och satte oss sedan och käkade lite.. blev lite extas för att LHC spelare satt precis bakom osv. sprang sedan till bilen i kylan.

Åkte hem och min bror kom på besök och firade mig och sedan tittade även min gode vän Stekartherese förbi med en kladdkaka som var precis färsk och varm.. tackar tackar sa jag och högg i .. medan therese var lite fundersam på om detta var nyttigt eller ej, men tog sedan ett rejält grepp om skeden och högg i "skulle köpa fruktfri juice utan juice oxå" sa hon .. finns de?

Varit en mycket bra dag så man får väl ta och tacka för alla trevliga presenter och gratulationer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback