Martin Bodén -

Fredagkväll

På kvällen i fredags tog jag mig in till stan för att träffa min gamle vapendragare Ange som man inte träffat på ett bra tag, Hon var taggad till max och satt och talade ut om att hon ville bli kallad för månne då hon tyckte detta var ett mycket fint smeknamn, varför hon tyckte det är det ingen som vet. avslutade kvällen med att dra hem till the Angberg family och kolla lite på tv... Ange blev trött och orkade därför inte avsluta en enda mening utan kortade av precis alla ord...det värsta var att jag ändå fattade vad hon menade..


Kommentarer
Postat av: angebangebagera

thats our comunication my friend;

-men va är miami ink då?

-tatueringar..

-...men LA då?

-också!

2009-03-15 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback