Martin Bodén -

kryssningen

Studentkryssning i helgen bjöds det på som sagt och det var verkligen en kväll utöver det vanliga som inleddes med en förjävla fin buffé med massor av gratis öl och mat som toppades med en tripp till taxfree för att inhandla en platta att förfesta med vilket oxå gjordes några hytter brevid oss där det fanns en del kända ansikten.. några timmar senare begav vi oss till dansgolvet där alla mina hyttvänner splittrades och jag hängde istället med halva båten typ och drog några sjukt fina moves på dansgolvet där stämmningen var sjukt fin! drog oss sedan till peter sipen och dansade till hans låtar lite och runt klockan 6 på morgonen eller nått var jag ensam igen i några min men träffade på robin som tur var och vi höll i nån förjävla fin efterfest lite överallt runt om i båten till klockan 9 ungefär.

helgens roligaste är
-våran toa som aldrig blev sig lik
-liljes kommentar "det måste vara en myt"
-Jag & Robin hittade sveriges längsta plastpåse och kunde inte sluta att skratta åt det
-Britta däckade och vi använde henne som papperskorg samt robin som något att "lufta" sig lite på.
-min & robins efterfest till klockan 9 på morgonen tillsammans med en massa olika pers som innehöll allt ifrån att stå på händer till att låta någon galen tjej peta ut en sticka ur handen på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback