Martin Bodén -

sm i löpning

Drog ut o gick en sväng i sommarvärmen med min malmslättsvän fröken therassen det hela slutade med att vi gick en mil ungefär eller 8 km som therassen tjatade hela tiden om men då vi inte har mätt hur långt vi gått tyckte jag att en avrundning på en mil var på plats!
Efter denna bedrift satte vi oss för diverse vila och therassen satte genast igång att skryta, hon skröt om att hon var så sjukt snabb på att springa och att ingen kunde slå henne "jag är sjukt snabb på att springa o ingen kan nog slå mig" sa hon och spottade sådär lite manligt. "upp till bevis!" sa jag och det annornades nån form av löptävlning på typ 60 m.. 5 min senare såg hon likt förbannat nöjd ut igen.. så jävla nöjd med vinsten var hon, personligen känns det ju lite fusk att vinna på att jag är förkyld sa jag arg men hon sa bara iskallt "vi tar en rematch nån dag.. slår dig då med"
katig !


FÖR nöjd vinnare



förkyld kille


Kommentarer
Postat av: britta

skämmas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback