Martin Bodén -

Aftonbladet eller kasstonbladet?

Min fundering går idag ut till aftonbladet och varför de har gjort en dokumentär om skogsturken och tagit kontakt med personerna i detta klipp för att få fram sanningen bakom filmen, är detta egentligen så viktigt att jag vill slösa 3 minuter av mitt liv på att titta på denna dokumentär? är detta verkligen så viktikgt att de ens förtjänar att nämnas i min bligg? gör en insats och hitta fågelturken och visa hans ansikte istället.. det vore iaf 3 minuter dokumentärfilm att sätta in i historieböckerna!

Kommentarer
Postat av: Hubba ditt bubba

Hej!!

Du har en innestående leverans på vinterns ny smak på vårt hubba bubba....Skicka in din beställning snarast så att du hinner få den till julruschen....hörde att det gick åt en hel del nu i helgen :)

2009-11-23 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback