Martin Bodén -

En dag med Affe i bilder




Affe & jag utforskar det stora internetet



Efter några minuter fick Affe plötsligt hjälplöst ont i ögonen och tog stolt fram sina nya glasögon
"Ta en bild skrek han" och började poosa..


Det finns inga ord för att beskriva hur stolt Affe kände sig över sina nyinköpta brillor och efter 20 minuters poosande valde jag att slänga på mig en slapp tröjja och ägna blicken mot tvn medan affe hoppade upp på min mage o fortsatte sin modellstund


Men bara några få minuter efter att jag tappat intresset sprang Affe tillbaka till datorn och ropade med ett ivrigt skrik dit mig för att visa upp sin fina farm han odlat fram på farmville!


Efter att han visat upp sin farm och jag till mitt missnöje råkade säga "ser lite tomt ut.." blev Affe skogstokig och sprang upp i soffan och dumglodde på Tv, han skyllde på att han inte ville missa björnes magasin och han vägrade prata med mig på hela kvällen och vi har än idag inte sagt ett ord till varandra efter denna incident..


Kommentarer
Postat av: britta

oh my god i love affe so much


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback