Martin Bodén -

Grannfejden del 5 - finns den kvar?

Det är med oroliga tankar i huvudet som jag printar ner detta inlägg, oroliga tankar över om mina grannar verkligen lever eller om de har flytt i ren panik mitt i den grannyra som likt en orkan for omkring för nån månad sen på fårbetesvägen.. det känns som att det måste ske något riktikt draskiskt för att få med mina grannar i fejden igen, mitt senaste försök med att spela lite för hög musik med lite för hög bas lyckades ju inte alls och nu smids därför nya planer för att få till en ultimat finish på denn grannfejd eller bara likt tändvätska på eld få lågan att brinna igen..

problemet är bara att jag inte har en aning om hur denna otroliga finish ska se ut och jag behöver därför hjälp med en lösning på problemet! uppdatering om detta otroliga spratt följer för detta får bara inte ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback