Martin Bodén -

I brist på blogg inspiration slänger jag in ett klassiskt klipp!

Lite otroligt sköna samtal ur detta klipp:


-Rentemen!
-Rentemen..

-När vi fick chansen att köra idag då tänkte jag, nu ska hon få en riktig jävla åktur!!
-hur hur de känns att åka med en bilintresserad kille! här ska kännas!!
-*Livrädd skrik!*

-Det var roligt det här va?!
-Det tycker du?
-Ohhhh göött
-Du ser rädd ut!
-Jaaa du...jag ju trodde ju du skulle ta livet av mig där ett tag
-Ahh dä
-Nu tänkte jag att nu kommer jag aldrig hem härifrån
-Ahjo..
-Det var roligt vi åkte runt här ett tag och sladdade och så, det märktes på Sofia hon va WÄÄÄÄTT NERVÖS!! Hon satt där.. Uhhhh

-Det var otäckt ju!
-Neee det är det inte, det är ingen fara! du åker med Sveriges säkraste förare!!
-Ehh hehe neej

Det är livet detta... det är kaaanooon fint!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback