Martin Bodén -

Lars and the real girl, varför lars? varför?!

Igår åkte jag in till stan för att fira av min namnsdag lite genom att köpa mig en ny och tydligen rätt dyr parfym. Efter att ha fått lite hjälp av världens mysigaste tjej att välja parfym och sedan grubblat fram en hyrfulm drog vi sedan ut på landet för att riva av någon form av komedi som det stod att det skulle vara, Lars and the real girl hette den och jag fick för mig att den skulle vara rolig.. 1 timme och 40 min senare ville vi båda bränna filmen i en stor eld..

Rev tydligen av något som troligen kan liknas vid Sveriges längsta och mysigaste sovmorgon imorse oxå och klev upp när det började mörkna i rummet fram emot klockan 4 då jag tydligen fick briljera lite med mina otroligt begåvade kunskaper i köket och bjöd på någon form av smaklös pasta sås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback