Martin Bodén -

Mr Living the dream

Har tydligen gått och blivit kär & lycklig och träffat en fruktansvärt underbar tjej vilket resulterar i att jag tydligen nu för tiden lever i något form av lyckorus samt är allmänt påtänd på livet.. sweet!

Dagen har spenderats på jobbet där det gästspelades lite bland skokartongerna för att bränna av några timmar i jobbtröjan, senare på kvällen blev jag tydligen våldgästad av en något flumm alternativ hög terror som mest satt och skrattade åt sina egna skämt..

snart ska jag rulla vidare till "praktis" för att väcka barnet inom mig efter allt kaffedrickande och spela lite tv-spel för att sedan hämta upp en eventuellt full flickvän på stan och pussa lite på henne... bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback