Martin Bodén -

Mr utslängd

Igår nalkades det återigen utgång, det var milla som kör lite gästspel hemma i Sverige under denna vecka som öppnade upp portarna till lite fylleslag. Kvällen flödade på bra och vi landade sedan på krogen och tydligen inne på platå som vanligt men enbart för att det nalkades fribiljetter.. jag gjorde som vanligt stor sucée på Platå och blev efter en kort visit utslängd som vanligt.

Anledningen denna vecka var helt enkelt att jag snubblade/vinglade till lite lätt för att jag trampade fel på trotoarkanten och detta uppfattade vakten snabbt som ett spjut och portade mig glädjeligen därifrån för resten av kvällen, vad han dock inte såg konstigt nog var alla småflickor som hans kollega släppte in.. konstigt

Nu är det iaf bestämt, ska inte sätta min fot på det där stället igen.. på en vecka iaf! ja menar det blir ju bra bloggmaterial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback