Martin Bodén -

Stöldtävling utlyses

Nu jävlar nu händer det grejer minsann! har ju helt glömt av att berätta detta för er trots att detta är så mycket bloggmaterial som det kan bli.. fick ju hem en lapp förra veckan ifrån däckfirman där jag förvarar mina vinter och sommardäck och eftersom det varit sommar kan ju även en blind apa räkna ut att det var vinterdäcken som var förvarade där nu,

ialla fall så fick jag hem en lapp.. sa ja inte de nyss? skit samma.. på den lappen ja fick hem stod det iaf att mina vinterdäck till bilen hade blivit stulna under ett inbrott hos dem för några helger sedan och att jag därför nu inte har några vinterdäck och måste lösa detta innan den första december då det är lag på att man måste ha vinterdäck.

med en närmare uträkning räknade jag ut att däcken tydligen var värda 10 000 kr! därför vänder jag mig till er kära bloggläsare.. skaffa fram ett par vinterdäck till mig innan den 1 december på ett värde av 10 000 kr.. ett pris i form av en åktur i min bil kommer att delas ut till den som snabbast fixar fram fyra däck.. sååå ut och leta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback