Martin Bodén -

Vart är alla svenska filmstjärnor?

Jag har funderat på en grej och det är varför är det alltid samma svenska skådiar som förekommer i varenda liten svensk film som görs? jag menar hur några svenska skådiar finns det egentligen? det är ju nästan så illa att dem får spela olika roller i en och samma film, sätta på en lösmustach och låtsas vara någon annan! Det som skulle förvåna mig skulle vara om det skulle komma en bra svensk film med bara en gammal kändisräv i som man redan sett i 15 andra filmer under åren man levt och resten bara nya skådiar som chockar en djupt! För som det är nu så är det ju alltid minst 3 kändisar som man sätt röra sig i olika filmer i 5års tid som nu förekommer i en och samma film, detta måste väl nästan bero på att det är så dåligt betalt med svensk film att man inte ens har råd att komma in på spybar en lördagkväll.. detta måste få iaf få ett slut om jag så måste gå o bli en filmstjärna själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback