Martin Bodén -

En liten update sen sist!

Det har ju hänt en hel del sedan sist man slog sig ner här för att uppdatera denna blogg och jag ber om ursäkt till att vilsna själar som varit utan någon uppdateringen sedan i torsdags! men här kommer iaf en update..

i torsdagskväll blev det någon form av impuls utgång som visade sig vara väldigt lyckat och en förjävla rolig kväll bjöds det upp till inne på sliver!

i fredags ängnades dagen mest åt återhämtning och att försöka överleva en av sveriges värsta bakfyllor i historien. Jag klarade mig till kvällen då jag inte orkade längre och det bjöds på diverse återställare hemma hos thessmo för att sedan rulla av ett avsnitt av idol och hänga lite på stan!

Och idag har det jobbats lite och nu sitter man här och laddar in för diverse impulsäventyr som det ser ut att bli efter dagens händelsrika fotbollsmatch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback