Martin Bodén -

Grannfejden del 4 - Lugnet

Den pågående grannfejden har nu legat på is i ett par veckor och detta börjar oroa mig! lever fortfarande mina grannar eller känner de sig bara rädda för att de hela tiden besegras av mig eller skäms de bara för hur illa dem har skött denna grannfejden? laddar de kanske om för en ultimat utmaning?
Ja frågorna är många och svaren..lite mindre, men detta ska jag försöka reda ut för att det känns som att denna grannfejden är påväg att rinna ut i sanden, men det vill vi ju inte! vad ska man då sysselsätta sig med i sina arbetslösa dagar?! nej vill bloggfolket ha en grannfejd ska de få en grannfejd!

Steg 1 - Lite för hög volym på stereon med lite för hård musik och lite för mycket bas..
it´s on!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback