Martin Bodén -

Hatt på platå är ingen stämmingshöjare tydligen, men förjävla trevlig kväll ändå!

Det nalkades kräftskiva igår och det var bäddat för en superkväll.. vilket det oxå blev! En uppställning med riktikgt taggat folk drog sig igår hem till fia som höll i lite trevlig kräftskiva i de omtalade engelska husen! stämmningen var på topp och alkoholen flödade på i massor.

Senare på kvällen rullade vi i två stora taxibilar in emot den farliga ågatan och gjorde tydligen ett gästspel på Platå.. ett gästspel som skulle visa sig bli lite kortare för min del då jag tydligen blev utslängd däifrån efter ca 15 min, anledning till detta var att jag hade hatt på mig och det gick till såhär:

stod och dansade på dansgolvet full och glad och stortrivdes helt enkelt, rätt vad det är så rycker någon bort min hatt från mitt huvud och skriker att jag inte får ha hatt på mig där inne.. jag förstår inget och går därifrån och funderar på om vakten just drog ett jättedåligt skämt för att sedan dansa i ca 1 min och min hatt försvinner, går då fram till vakten som jag pratat med nyss och frågade vart min hatt var för jag visste att den där räven hade ett finger med i spelet och jovisst.. "du ska ut härifrån!" skriker hon och ropar dit en annan vakt som tillsammans med henne släpar ut mig utanför platå och väl utanför slänger dem hatten på mig och säger att jag inte är välkommen där längre.. trevliga vakter har ja hört

Men en förjävla rolig kväll hemma hos fisen iövrigt.. tackar tackar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback