Martin Bodén -

Måndag..igen

Måndag idag och det nalkas återigen en ny vecka men denna vecka inleddes inte riktikgt på samma vis som de andra arbetslösa veckorna brukar göra.. nej utan det blev nämligen till att åka in och gästspela lite på  jobbet idag vilket var riktikgt trevligt måste jag säga!

Påvägen hem från jobbet såg jag ananrs ett rätt mysigt roadkill i form av något dött djur.. oklart vilket och även oklart när det inträffade men det som syntes på vägen var iaf lite uspridda kroppsdelar samt en hel del blod och jag satt därför resten av bilresan hem och funderade på vilket djur det skulle kunna vara som jag just bevittnat.. kom inte fram till nått

Kommentarer
Postat av: britta

kanske din gamla granne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback