Martin Bodén -

Myggjakt under sovmorgon

Idag fick jag äntligen min efterlängtade sovmorgon som jag har gått och suktat efter hela veckan! sovmorgonen såg dock rätt hotat ut när en mygga inatt hade tagit sig in i mitt rum och gjorde sitt bästa för att jävlas med en massa oväsen i mitt öra och sedan flyga och gömma sig.. så mitt i natten blev det trött och arg som jag var lite myggjakt för att ta död på den jävlen som försökter sabba min sovmorgon! efter ca 15 min av letande hittades han sittande och glo och jag tog då vårat supervapen i form av tennisracket med el och eldade den jäveln.. eldade lite extra för att visa för andra myggor att mig stör man inte i min sömn inte!

Ananrs har dagen bestått av lite häng med en "sjuke" thessmo som bjöd in till kladdkaka och jag åkte dit och var lite sådär halvjobbig och seg och låg mest och sov i soffan..trevlig gäst tydligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback