Martin Bodén -

Ska man vacinera sig eller bli känd?

Har idag gått och funderat på det här med svininfluensan efter att frågan om diverse vaccinering över detta kom upp på jobbet, och min stluttanke är att efter att ha sett filmen "I am legend" där alla som vaccinerar sig blir till några mongon som inte kan vara ute när solen lyser och som äter upp allt och alla är jag lite skeptisk till denna vacinering och tänker att om alla andra tar det där vacinet och blir helt störda i huvudet och springer o gömmer sig i mörkret.. då borde ju jag som inte tar något vaccin bli som will smith, inte brun kanske men jag borde iaf vara lika cool och ha en lika cool hund och gå o skaffa mig skyltdockevänner och har jag riktikgt tur så ser någon detta, inte att jag pratar med skyultdockor utan att jag är en tapper överlevare som tänkte till lite innan jag tog det där vaccinet och kanske de gör en film om mig och jag tjänar flera miljoner dollar på den filmen.. det skulle ju kunna vara så.. eller hur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback