Martin Bodén -

Sliten efter lite förjävla trevlig helg!

Då skulle jag nästan våga lyfta på hatten och säga att en sjukt rolig helg härmed är avslutad! En helg som rivstartade på fredagen med diverse sjukt rolig jobbfest, blev tydligen full som en spruta och spenderade min krogtid med att kolla på när mina kollegor spelade bort sina löner på pokerbordet! avslutade sedan kvällen med diverse mysig efterfest fram tills solen klev fram igen!

Lördagen inleddes med lite härligt bakfyllejobb för att sedan åka hem och på något vis ladda om till krök igen, det nalkades tydligen fulvinskväll! så vi rullade mot fisen och brännde av någon form av mycket trevlig fulvinskväll med inslag av lite klassisk kroghäng för att sedan återigen rulla hem emot fisen för att "kolla på film" 5 min efter att filmen satts igång sov alla! men återigen en förjävla lyckad kväll ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback