Martin Bodén -

Grannfejden - nystart?

Då min grannfejd här hemma verkar ha dött ut totalt funderar jag nu på att starta någon slags grannfejd med maddes grannar för att testa lite nytt så att säga! Tror dock att en grannfejd med dessa grannar är lite som att gräva sin egen grav! igår när jag skottade snö hemma hos älsklingen hade jag tanken i bakhuvudet att sula iväg en riktig snödriva på grannens tomt för att se reaktionen över detta men jag hejdade mig snabbt. Mitt beslut känns idag väldigt klokt då jag igår fick bevittna hur samma granne stod och skottade sin uppfart i ca 2 timmar, och jag kan då enkelt konstatera att en sån granne är ingen man vill ha i en fejd.. ja menar.. 2 timmar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback