Martin Bodén -

Mycket har hänt sedan sist!

- En "kulturell" har sparkat på min bil för att han tyckte jag stod i vägen då hans cykel tydligen behövde 20 meter i bredd som avstånd

- Jag har för första gången i hela mitt 19 (snart 20) år långa liv besiktat bilen och fick just klagomål på denne "kulturelles" verk!

-Jag har hängt med i trenden och införskattat mig det allra senaste busskortet och lärt inte bara mig själv utan fulla gamla tanter hur de funkar!

-Jag och min sötunge drog en impulssväng på stan och det hela slutade 1100 kr senare med 5 påsar!

-Jag har börjat gymma igen och min kropp är nu mer sliten än någonsin men börjar återhämta sig..

-Jag har haft en ledig helg

-Jag har fått klagomål för mina försök att laga mat

-Jag har åkt buss flera dagar i rad och lämnat bilen hemma

Det har varit ett par händelserika dagar som ni märker!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahaha, jag gillar uttrycket "kulturell"!! puss saknar dig martin!

2010-02-09 @ 03:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback