Martin Bodén -

Vilken comeback!

Då var det redan onsdag igen och igår var det tisdag som det brukar vara dagen innan onsdag!
På dessa 2 dagar har inte hänt mycket mer än att jag äntligen har gjort comeback på gymet efter hela 2 veckors uppehåll med snorsnytning som den enda träningen. Det var en storslagen comeback och folk hade radats upp i hundratal för att välkommna mig tillbaka till träningen efter mitt uppehåll och jag måste säga att jag kände mig minst sagt hedrad av detta och nu såhär i efterhand när jag sitter och skriver detta måste jag faktiskt erkänna att det hade varit jävligt mycket coolare om detta hade hänt men så var inte fallet! i verkliga livet var det enda som mötte mig i min comeback en skylt med feta bokstäver "ta av skorna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback