Martin Bodén -

Vilken helg!

Vilken otrolig helg det bjöds på i helgen med 2 helt otroliga dubbelkrök samt en hel helgs firande av både mig och min snyggning samt min broder och maddes mamma!

Det öppnades upp starkt hemma hos mig med en sjuhelvetes förfest, det spelades ölspel,östgötasången på repeat, det spelades wiii i mängder och stämningen fullkommligt flödade och likaså alkoholen och det hela toppades av men diverse klockren krogrunda där man lurades på mig flatline osv.

Det hela började igen tidigt på lördag morgon hemma hos madde med firande och sedan korkades det upp igen och ölen flödade ännu en gång på hur fint som helst och kvällen var mycket lyckad rakt igenom men mycket härligt folk!

På söndagen var det återigen dags för middag samt firande hemma hos mig med min bror o familj så de var bara att ta på sig solbrillorna och ge sig ut och nu såhär några dagar efter så börjar jag faktiskt närma mig något som liknar en återhämtning!

Men vilken otroligt lyckad helg!!

 

Madde<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback