Martin Bodén -

What have i become?

Precis som rubriken säger så får det nu faktiskt ta och vara nog, detta är faktiskt ett av alla få inläg som jag publicerat i min blogg de senaste 3 åren som jag faktiskt har bloggat som faktiskt inte innehåller ett enda skämt utan bara är ett seriöst inlägg helt enkelt! så om ni förväntar er något roligt får ni titta in imorn igen!!

Som alla mina vänner troligen känner till så är jag inte världens bästa på att passa tider och lyckas därför alltid att vara sen och tvinga folk stå och vänta på mig i allt från 10 min till 30 min! detta har pågått alldelles för länge och när jag nu verkligen har insett (lite sen?!?) hur illa detta faktiskt är och att det för tillfället mest drabbar den personen som jag älskar av hela mitt hjärta med jämna mellanrum och både sårar och upprör henne.. jag talar så klart om den finaste flickan i världen, min kära flickvän som lyser upp alla mina dagar på ett sätt solen inte ens är i närheten av!

när jag nu insett vad jag håller på med.. vad jag kan förlora.. vad jag hela tiden har utsatt mina vänner för så inser jag att nu är det fan på tiden att sätta ner foten och ändra på detta.. för att citera thåström "jag är en idot, jag borde ha förstått!"

Jag vet inte hur det är med er om ni gjort eller inte men troligen har de hänt någongång men iaf att inse att man sårar de människor man älskar mest av allt innerstinne och att man kan förlora världens bästa flickvän på grund av att man beter sig som en liten barunge och inte kan passa tider med mera är en riktikg hjärtskärare som får en vakna till och verkligen vilja förändras för deras skull och säga till sig själv "väx upp för fan, vad håller du på med?!!"

och det är precis det som jag har gjort nu och hädanefter ska jag förändras till det bättre för att sluta såra folk runt omkring mig och denna gången ska det verkligen märkas av att jag försöker!!

Till sist vill jag bara säga, jag älskar dig Madelen Johansson! <3








Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, honey <3

2010-03-13 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback