Martin Bodén -

Tillbaka i hettan

Bloggen är tillbaka gott folk, som ni har väntat och legat sömnlösa inför denna premiär...joo så är det!
Lite drygt en månad har jag nu vilat upp mina skrivarfingrar och samlat inspiration på alla håll i världen,jag har hittat en gnutta lite här och där och därför bestämt mig för att dra igång bloggen igen!

Mycket har hänt sedan sist..bland annat att Jag och Min kära flickvän lämnar tydligen tonårslivet och tar vårt pick och pack och flyttar hemmifrån näsata vecka och tar tydligen ett jättekliv in i vuxenlivet!

Annars är det full rulle på gymmet och jag har tydligen gått och blivit stammis..eftersträvar att de ska säga "Hej martin..du ser stark ut" inom en snar framtid så ofta som jag är där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback