Martin Bodén -

Yousuck.com

Dagens i-landsproblem är ett mycket tydligt och förhoppningsvis är det ett problem som drabbat flerr än mig, hur jävla svårt ska det vara att skapa ett konto på youtube?!

Jag har en massa sjukt härliga filmer på lager som jag samlat på mig under min semester från bloggen och vill ju bara slänga upp dessa på youtube för att kunna ge era ögon en fröjd sen här på bloggen! men neej då ska det krånglas och när man tror att allt går bra så ska det självklart jävlas lite ifrån Mr Yotube..."titta på mig jag tror jag är nått..men ärligt titta då" är saker som denne säkerligen säger dagligen och nu har han retat upp mig ordentligt!

Man kommer till en slutpunkt där man ska be herr youtube att skicka ett sms till sin mobil för någon form av kod för att se att man inte är en robot?! men det är jag ju...idiot. Iaf så efter 3 timmars väntar ger jag upp och lyfter fingret till dig och konstaterar att du suger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback